Ο Scott ανήκει στο δυναμικό του Hubspot εδώ και 4 χρόνια, όπου ως Επικεφαλής της Freemium User Acqusition Team, κατάφερε τα προηγούμενα χρόνια να αυξήσει την επισκεψιμότητα του blog κατά 271%, τα ετήσια έσοδα κατά 157%, ενώ σχεδίασε τη στρατηγική τόσο για το νέο Customer Hub του Hubspot όσο και γενικότερα για την προσέλκυση νέων χρηστών και πελατών.
Διόλου τυχαία, του αρέσει να διαβάζει για θέματα όπως η γνωστική ψυχολογία, τα συμπεριφορικά οικονομικά και η ανθρώπινη συμπεριφορά, ενώ η αγαπημένη του λέξη είναι το “why”. Όλη αυτήν την πολύτιμη γνώση την αξιοποιεί στην καθημερινότητά του ως Growth Marketer και, βεβαίως, τη μοιράζεται μέσω του blog του Hubspot αλλά και ως ομιλητής σε διάφορα συνέδρια ανά την υφήλιο.
Μάθετε ποια είναι τα μοντέλα ανάπτυξης που βοηθούν τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες SaaS εταιρείες να αποκτούν χρήστες που γρήγορα εξελίσσονται σε πελάτες. Ο Scott Tousley θα αποκαλύψει πώς το Facebook, το Spotify και το Hubspot στήνουν τα freemium growth funnels τους. Θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε το δικό σας “North Start Metric”, ήτοι το metric που αποτυπώνει καλύτερα από κάθε άλλο την αξία που προσφέρει το προϊόν σας στους πελάτες, θα δείξει πώς να χτίσετε τα κατάλληλα μοντέλα ανάπτυξης και, μεταξύ άλλων, θα μοιραστεί λίστα με χρήσιμα εργαλεία, tricks και τακτικές για την επίτευξη των στόχων σας.
Μέσα από διάφορες διαδραστικές ασκήσεις, ο Scott θα σας διδάξει πώς να χτίζετε τα δικά σας επιτυχημένα μοντέλα ανάπτυξης. Θα μάθετε πώς να αναγνωρίζετε τις μεταβλητές που καθορίζουν το North Star Metric σας, πώς να στήνετε αποτελεσματικά πειράματα ανάπτυξης και πώς θα καταφέρετε να μεταλαμπαδεύσετε όλη αυτήν τη γνώση στους συναδέλφους για να πετύχετε μαζί εντυπωσιακά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.