Ο Global Strategy Lead της Zenith στο Media RoI Forum

November 1, 2018
Ο Guy Abrahams θα μιλήσει για τις νέες έννοιες του perennial marketing και του “RoI+”

Το ότι η επικοινωνιακή στόχευση με βάση δημογραφικά κριτήρια είναι εν πολλοίς ξεπερασμένη αποτελεί κοινό τόπο στο αντικείμενο του marketing – το τι όμως ακριβώς θα την αντικαταστήσει μεσοπρόθεσμα είναι ακόμα αντικείμενο εκτενούς συζήτησης. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Guy Abrahams, Global Strategy Lead της Zenith, θα μιλήσει στο επερχόμενο Media RoI Forum’18 (www.audio360.gr) για τη νέα έννοια του perennial marketing που ουσιαστικά παραγκωνίζει τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και αναδεικνύει ένα πλέγμα νέων παραμέτρων που συνδυάζουν τη καταναλωτική συμπεριφορά, το περιεχόμενο και τις προηγμένες τεχνολογικές δυνατότητες, τόσο στη Τηλεόραση όσο και στο Διαδίκτυο.  

Καταταγμένος από το αγγλικό περιοδικό Campaign ανάμεσα στους Top 10 Best Media Thinkers, ο Guy Abrahams χειρίζεται την επικοινωνιακή στρατηγική μεγάλων πολυεθνικών πελατών, ενώ είναι μέλος του παγκόσμιου team της Ζenith, το οποίο έχει αναλάβει να διαμορφώσει και ενσωματώσει τη νέα «ROI+» πρόταση του agency στον επικοινωνιακό του προγραμματισμό. Ομιλητής σε σημαντικά διεθνή κλαδικά events, όπως τα Eurobest, Cannes Festival of Creativity, DMEXCO και IAA World Congress, έχει επίσης υπάρξει κριτής στα μεγαλύτερα φεστιβάλ, όπως τα Global Festival of Media Awards, M&M Awards, Global Effies και τα Cannes Young Media Lions. To Media RoI Forum’18 θα πραγματοποιηθεί τη Πέμπτη 15 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens.